Cathleen |
Nowy |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Graliście może w grę Beyound good and Evil? Otóż w tamtej grze można było... robić zdjecia za któe dostawaliśmy pieniądze w zależnosci od ich jakości xD Otóż możemy osiągnąc ten sam efekt w rmxp!
Otóż niejaki BigKevSexyMan przychodzi z pomocą!
Po tym linkiem: [link widoczny dla zalogowanych] znajdziecie demo tego skryptu.
Instalacja do swjego projektu
Aby mieć ten skrypt u siebie musimy przekopiować skrypty z dema do swjego projektu oraz do flderu z grą dodać plik screenshoot.dll który jest w paczce z grą. Następnie w folderze pictures naszego prjektu umieszczamy pliki które są w folderze pictures w demie.
Działanie
Przycisk f5: robimy zdjęcie.
Przycisk f6: ogladamy i zarządzamy zdjęciami.
Instrukcje.
W skrypcie znajdziemy linijki:
if $game_stored.picture_events[i][j] == "Fairy"
$game_switches[3] = true # fairy
$game_map.refresh
end
if $game_stored.picture_events[i][j] == "Sticks"
$game_switches[5] = true # sticks
$game_map.refresh
end
if $game_stored.picture_events[i][j] == "Fire"
$game_switches[4] = true # campfire
$game_map.refresh
end
Odpoowiadają one za obiekty które będą na zdjeciu i odpowiadały za jego ocenę. wyrazy w cudzysłowiu np. "Fire" są to nazwy jakie mamy nadac eventom.
$game_switches[5] = true # sticks to zmienia przełącznik nr 5 jeśli na zdjeciu mamy obeikt o nazwie Fire.
I teraz robimy jakiegoś npc wstawiamy warunek przeącznik 5 on: I dajemy wiadomość:
O jakie ładne ognisko
NA tej zasadzie to działa. Zachęcam do zabawy ze skryptem |
Skrypt nie jest mojej roboty, ale jest bardzo ciekawy w użyciu
Ps.
Kogo obchodzi czy umiecie używac skryptów czy nie? Nie piszcie postów nie na temat! |
|