Autor Wiadomość
Wsip
PostWysłany: Sob 23:19, 31 Gru 2005    Temat postu:

Ja właściwe jestem za robieniem gier w RM w pojedynke...
ale moim zdaniem nie powinniście robić jednej tej samej rzeczy oboje i bedzie ok, tak poprostu..
Macie już jakąś ciekawą fabułe napisaną?
NiedbaL
PostWysłany: Sob 20:09, 31 Gru 2005    Temat postu:

Ja proponuje troszke inaczej. Niech jedna osoba robi to wszystko. Jedna np. załatwia grafiki, inna fabułe itp. Ja tak robie i nie żałuje.. Na prawde dobry sposób a jak mieszkacie blisko to niech jeden przyjdzie do drugiego i robić razem. Albo jak mówił poprzednik, jedni robią mapy a inni zdarzenia.
Wsip
PostWysłany: Sob 14:56, 31 Gru 2005    Temat postu:

Jeżeli umuwicie się na wykorzystywanie innych przełączników powinno być ok .
Pamiętajcie jednak, że w takim stanie rzeczy niektóre przełączniki/zmienne (te dołączone do projektu wraz z mapami) nie będą miały podpisu Very Happy Można się pogubić, ale ogółnie tak tworzony projekt jest wykonalny.

Ja bym jednak radził aby dowolna liczba osób tworzyła mapy, ale przełączniki/zmienne postacie itp. były tworzone na jednym komputerze...

Może niech ktoś inny się jeszcze wypowie, bo ja nigdy w kilka osób projektu nie robiłem.
Życze powodzenia
felicjan
PostWysłany: Pią 21:12, 30 Gru 2005    Temat postu: podział pracy

mam pytanie, jak skutecznie podzielić prace przy tworzeniu projektu w rmk3?
podział na grafików i resztę bandy jest dosyć prosty... ale np. jeśli umówię się z kolegą że ja zrobie jedno miasto, a on drugie, to po złożeniu 2 maist do kupy wyjdą na światło dzienne problemy ze zmiennymi i przełącznikami... Rolling Eyes
czy może zaradzi temu (przykładowo), że on będzie używał zmiennych i przełączników od 1 do 1000, a ja od 1001 do 2000?

Za wszystkie porady dotyczące pracy zbiorowej przy tworzeniu gier w rpgmakerze serdecznie dziękuje.

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin