Autor |
Wiadomość |
Wsip |
Wysłany: Sob 23:19, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
Ja właściwe jestem za robieniem gier w RM w pojedynke...
ale moim zdaniem nie powinniście robić jednej tej samej rzeczy oboje i bedzie ok, tak poprostu..
Macie już jakąś ciekawą fabułe napisaną? |
|
|
NiedbaL |
Wysłany: Sob 20:09, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
Ja proponuje troszke inaczej. Niech jedna osoba robi to wszystko. Jedna np. załatwia grafiki, inna fabułe itp. Ja tak robie i nie żałuje.. Na prawde dobry sposób a jak mieszkacie blisko to niech jeden przyjdzie do drugiego i robić razem. Albo jak mówił poprzednik, jedni robią mapy a inni zdarzenia. |
|
|
Wsip |
Wysłany: Sob 14:56, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
Jeżeli umuwicie się na wykorzystywanie innych przełączników powinno być ok .
Pamiętajcie jednak, że w takim stanie rzeczy niektóre przełączniki/zmienne (te dołączone do projektu wraz z mapami) nie będą miały podpisu Można się pogubić, ale ogółnie tak tworzony projekt jest wykonalny.
Ja bym jednak radził aby dowolna liczba osób tworzyła mapy, ale przełączniki/zmienne postacie itp. były tworzone na jednym komputerze...
Może niech ktoś inny się jeszcze wypowie, bo ja nigdy w kilka osób projektu nie robiłem.
Życze powodzenia |
|
|
felicjan |
Wysłany: Pią 21:12, 30 Gru 2005 Temat postu: podział pracy |
|
mam pytanie, jak skutecznie podzielić prace przy tworzeniu projektu w rmk3?
podział na grafików i resztę bandy jest dosyć prosty... ale np. jeśli umówię się z kolegą że ja zrobie jedno miasto, a on drugie, to po złożeniu 2 maist do kupy wyjdą na światło dzienne problemy ze zmiennymi i przełącznikami...
czy może zaradzi temu (przykładowo), że on będzie używał zmiennych i przełączników od 1 do 1000, a ja od 1001 do 2000?
Za wszystkie porady dotyczące pracy zbiorowej przy tworzeniu gier w rpgmakerze serdecznie dziękuje. |
|
|